dinsdag 2 oktober 2012

Bloemkaart en herfst in huis!

Deze kaart had ik nog steeds liggen om te laten zien! Ik heb hem eigenlijk 'gelift' van de kaart onderaan dit bericht (gevonden via Pinterest). 

Op een lekker prominente plaats op de kaart: bloemen! Een donkerblauwe stans en een goudgeel bloemetje.

Het gebruikte papier is van Action (bovenste helft) en van Kaisercraft (onderste helft). Verder heb ik nog een onderleggertje gebruikt en een kantrandje.


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn lift vinden :). Hieronder dus de kaart waarop de mijne gebaseerd is:


En om de herfst een beetje in huis te krijgen ben ik nog een beetje creatief geweest met spullen van Intratuin ;). Ik heb een schaal gemaakt met wat mos, kaarsjes en pompoentjes. En een schattig egeltje om de boel te bewaken! Staat heerlijk gezellig op de eettafel. Het wordt alweer steeds eerder donker, dus kunnen de kaarsjes mooi aan!


Liefs,

Linda



2 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje, Linda, en wat ziet je herfstcreatie er super mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, leuk gelift! En je herfststukje is ook leuk zeg, gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.