zondag 5 maart 2017

Olifant #7

Vandaag hadden mijn moeder en ik weer een knutseldate. En raad eens wie er weer aanschoof... mijn zusje! Het lijkt wel of ze het nu echt te pakken heeft! Ze gaat in april zelfs met ons mee naar een workshop bij Oma Dee :).


Mijn moeder kocht deze lieve stempeltjes uit de Lawn Fawn lentecollectie. Lieverdjes zijn het hè, dus daar gingen we mee aan de slag!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lila
- Designpapier: Reverse Confetti - Warm Heart
- Stempels: Lawn Fawn - Elphie Selfie
- Ingekleurd met: Spectrum Noir
- Plaksteentjes

Hieronder de olifanten-kaartjes van ons alledrie samen. Recht is die van mijn moeder en de onderste van mijn zusje.


3 opmerkingen:

  1. Ik vind het superleuk om met z'n drieën te knutselen. Voel me wel bevoorrecht, hoor! En wat een leuke kaartjes zijn er gemaakt vandaag.
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig om dit samen te doen, en dat jullie met z'n drieën naar de workshop komen. Leuk!
    Je kaartjes zijn schattig met het olifantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt gezellig, met je moeder én je zus!! Zie dat met mijn broer nog niet gebeuren, ha! Jullie hebben super leuke kaartjes gemaakt met de fantjes, het papier dat je hebt gebruikt is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.