dinsdag 9 februari 2021

Muisjes #7 - Daar Proosten We Op

Afgelopen week vielen deze super leuke muizen-accessoires in huwelijk-stijl op de deurmat. Ook het mooie papier dat ik voor deze kaart gebruikte hoorde bij die serie.  


Omdat ik niet direct een stel ken dat binnenkort trouwt of hun huwelijks-jubileum viert, heb ik de kaart redelijk neutraal gehouden. De tekst 'daar proosten we op' kan zowel voor verloving, huwelijk of jubileum vind ik. Dan kan ik tzt bepalen voor wie en voor welke gelegenheid ik hem gebruik. De spulletjes waren namelijk te leuk om (nog) niet te gebruiken! En aangezien alle huwelijksjubilea hier in de familie allemaal tussen eind juli en september zijn, is het ook wel handig een beetje vooruit te werken zodat ik straks niet alles tegelijk hoef te doen.


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
Try Stampin' on Tuesday: onderstaande sketch
Moving Along with the Times: Valentine's / love
Always Fun Challenge: romantic / love




9 opmerkingen:

  1. Such a sweet card, Linda! You are right, it's perfect for wedding, anniversary, or engagement! Thank you for sharing it with us here at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Those are the cutest little mice! Love this card, so glad you joined us at Always Fun Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart! Altijd handig voor de voorraad.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my goodness, Linda, these are adorable! Such a perfect little couple, and super sweet papers to go with, lol. Love it! Thanks so much for playing at TSOT!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief stel deze muisjes! Heel erg mooi gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend gaaf kaartje, helemaal top!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart Linda!! En zo'n mooi stel samen die meneer en mevrouw Muis van jou. Gave kleurtjes ook.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a super cute card! Very clever of you to use a sentiment that could be used in different situations. I like your work with a white gel pen too. Thanks for joining us at Try Stampin' On Tuesday.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Linda
    What a wonderful wedding card.
    Thanks for joining in at MAWTT.
    Best wishes.
    Ang.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.