donderdag 24 mei 2012

Lente met Lieveheersbeestjes

Hallo allemaal, daar ben ik weer met een kaartje. Wat leuk om te zien dat ik al meer dan 1600 page views heb en 17 volgers! Dat had ik nooit gedacht toen ik begon met het bijhouden van deze blog! Super leuk!

Als achtergrond heb ik het papier gebruikt van BoBunny en daarop een zelf geprint papier (via Graphics Fairy). Dit papier heb ik bewerkt met de paper distresser. Met koraalrode raffia heb ik een strikje op de kaart gemaakt. Dan nog wat ponsjes en een Lente Groetjes- stempel.


Hier nog wat details van de kaart:


Met deze kaart doe ik mee aan Challenge 21 van De Creatieve Zebra. Hierbij moet er een insect voorkomen op de kaart.

Fijne donderdag nog! 

Liefs,

Linda

4 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Linda, erg mooie details ook.
    bedankt voor je deelname bij DCZ, en veel succes.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé een keer een ander insect dan vlinders
    heel erg lief die lieveheerbeestjes
    bedankt voor je deelname aan DCZ

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er fleurig uit.
    Bedankt voor je deelname aan dcz.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.