donderdag 27 december 2012

Mannen en Auto's

Ik hoop dat iedereen heeft genoten van de afgelopen dagen. Wij mogen in elk geval niet klagen. Het was ontzettend gezellig, we zijn ontzettend verwend en we hebben heerlijk gegeten :). De komende dagen lekker uitbuiken! Zelf ben ik ook nog eens lekker vrij tot en met 3 januari, dus lekker tijd om weer creatief bezig te zijn. Morgen staat de eerste knutseldate al gepland, met mijn moeder. Gezellig!

De meeste mannen in mijn omgeving zijn zogeheten 'auto-gekken'. Op Marktplaats bestelde ik laatst dus een aantal gestanste auto's. Altijd fijn om in huis te hebben wanneer de eerder genoemde mannen jarig zijn. De eerste kaart is al gemaakt en opgestuurd:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart zwart
- Designpapier: Boekenvoordeel
- Stans auto: via Marktplaats
- Scrabble letters: uit paperbloc Kaiserkraft Vintage Timeless
- Zwarte letterstickers: Zeeman
- Stempel pijl: The Paper Company

En ik wil jullie nog even onze cupcakes laten zien. Deze hadden we gemaakt voor de kerstbrunch die we eerste kerstdag hadden met alle neefjes en nichtjes uit de familie van mijn vriend: sneeuwpopjes en kerstmannen.


Liefs,

Linda

2 opmerkingen:

  1. Een echte mannenkaart, goed gelukt! En je cupcakes zien er ook smakelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Totally fun masculine birthday card. Love the car :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.