zaterdag 15 juni 2013

Geslaagd met Washi Tape

... letterlijk en figuurlijk! Ik moet zeggen, ik was niet vanaf het begin af aan overtuigd van de kracht van washi tape, maar na alle fantastische ideeën op onder andere het blog van Miranda ben ik zelf vanmiddag ook aan de slag gegaan. 

Zelf heb ik alleen nog maar wat rolletjes van Action, maar mams heeft al wat meer dus die moest ze natuurlijk wel meenemen naar onze knutseldate van vanmiddag :). 

Ook bij ons in de familie en vriendenkring zitten een aantal geslaagde, dus er was werk aan de winkel (had ervoor nog geen tijd gehad ivm vakantie, niet dat ik had verwacht dat ze zou zakken!).

Ik ben zelf stiekem best trots op het resultaat:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Washi tape sterretjes, hartjes en rode polkadots: Action
- Washi tape grijze polkadots en tekst/stamp: Hobby Totaal Service
- Letters geslaagd: stans Tim Holtz Chip Block
- Knoopjes: eigen voorraad
- Stempel 'hoera': Kruidvat



Oh, in mijn vorige bericht vroeg ik jullie om tips voor het inkleuren van stempels. Dan heb ik nu een iets specifiekere vraag: hebben jullie ervaring met Spectrum Noir markers? En gaat dat samen met stempelinkt van Stazon? En op welke ondergrond (wat voor papier) stempelen en kleuren jullie het liefst?
Alvast bedankt weer voor jullie advies!

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Tape is en blijft leuk, voor heel veel dingen. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke letters en nog leukere tapejes! Het rolletje met de tekst... I WANT IT! Van welk merk is die, weet je dat? Leuk dat (onder andere) ik je heb kunnen inspireren voor het gebruik van washi tape (bedankt voor de link!)... je gaat hier heel veel plezier van beleven, that's for sure! Ik heb pas speciaal stevig wit kleur-papier gekocht bij Keli Hobby (Leiden), maar ben het merk even kwijt... werkt prima voor mij met mijn distress markers en waterpenseeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ps. Bedankt voor de link van de tape! Heb voor de wiebelkaart inderdaad een rondje dubbel gevouwen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar ben ik weer: Deze blogpost heb ik erover gelezen:
    http://patternedpapercrafts.blogspot.be/p/spectrum-noir-markers.html

    groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag hier trots op zij hoor. Super leuk gemaakt.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar mag je ook best trots op zijn, het is een erg gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart is dit geworden, Linda, super leuk. Mooie krachtige kleurtjes, lekker Hollands!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. supergaaf kaartje!!!! bedankt voor je compliment op mijn blog, de stempels die ik gebruikt heb op de kattenkaarten zijn van TechnicTuesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie kaart is het geworden'

    groetjes, de hobby droom.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.