dinsdag 24 september 2013

Baby Bear Girl

Een tijdje geleden had ik dit schattige berenplaatje al uitgeprint en ingekleurd en steeds lag ze nog te wachten om op een kaartje geplakt te worden. Toen ik onderstaande drie challenges achter elkaar voorbij zag komen, kon ik er niet meer omheen en ging ik aan de slag. Hier het resultaat:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtroze
- Basispapier kraft
- Designpapier: Eline's Sweet Baby
- Stempels 'slaap kindje slaap' en 'I'ts a girl : Eline's Baby Tekst EC0106
- Afbeelding beertje: Pinterest
- Ingekleurd met Spectrum Noir
- Plakparels: Kars
- Twine: Hema
- Bedeltje (verscholen achter het strikje)

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
The Paper Players: Onderstaande sketch
Pink Gem Challenge: Pink, pink, pink and gems


Welkom Scrappy Beads en Steffi Bos, leuk dat jullie mij zijn komen volgen!

En tot slot nog: ik wilde nog even laten weten dat ik bij SU-per Challenges in de top 3 kwam met dit kaartje, jeeej!

Liefs en fijne avond maar weer,

Linda

10 opmerkingen:

  1. Hoihoi,

    Wat een leuke kaart weer! Ik heb een vraag: ik ben opzoek naar bedeltjes voor geboortekaartjes maar ook wat algemene bedeltjes zoals hartjes, sterretjes etc etc.

    Waar koop jij ze als ik het vragen mag? Of weet je anders waar ik ze kan kopen?

    Groetjes Anna Laura
    madebyannalaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!! En gefeliciteerd met het behalen van je top 3 plaats :)

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    Ik bekijk wel altijd alles van je hoor, maar vaak ben ik meer aan het bloggen dan aan het knutselen, maar nu weer eens een reactie van mij! Je laatste kaarten zijn prachtig en ook deze is zo lief!! Ook Gefeli met je top 3 plek! Is altijd super leuk als ze je zelf kiezen en jouw kaartje heel mooi vinden!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk een top 3 plek! Gefeliciteerd, altijd leuk om dat te krijgen dat doet je toch goed? Deze is ook weer erg schattig om te zien, dit rose met kraft gaat heel goed, en ook het beertje is erg CUTE! groetjes, INGRID.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Linda, ik hou van deze kleuren! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattig kaartje, Linda.
    En gefeliciteerd met je top 3.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a cute little image, it is perfect for a baby card! Adorable! Thanks for sharing this with us at the Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fabulous card for a little girl! I love the teddy bear with the balloons and your use of those great papers. So glad you joined the Paper Players this week
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.