zondag 3 november 2013

I Heart Winter

... deze uitspraak is eerlijk gezegd niet mijn lijfspreuk. Ik heb een haat-liefde-verhouding met de winter. Heerlijk: die koude, maar zonnige dagen! Blegh: sneeuw, donker, glad! 
Maar goed, het papier van Carta Bella is wel erg stijlvol en ik vond de tekst er op deze kaart wel leuk bij staan. Wat is jullie relatie met de winter?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart zandkleurig
- Designpapier: Carta Bella - Winterfun
- Stans kerstster: Marianne Design - LR0122
- Plakparel: Trekpleister


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Freshly Made Sketches: Onderstaande sketch
Polkadoodle: Anything Goes Christmas

Fijne zondagavond!

Liefs,

Linda


8 opmerkingen:

  1. Het papier is zeker mooi! Ik geniet van vers gevallen sneeuw, het mooie van de winter, maar als ik er dan echt door moet.... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb niks met de winter, geef mij maar warmer weer. maar aan de
    andere kant ben ik wel een huismus, dus met het koude weer vermaak
    ik me prima in mijn hobbykamer.
    Je kaartje vind ik wel erg leuk geworden ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a lovely card. Fabulous poinsettia. Thanks for joining us at Polka Doodles this week. Karon, DT Polka Doodles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a pretty card! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi papier!! En de winter.. ik hou er wel van. Zou van mij alleen wat korter mogen duren :). Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt zeg, tav de schets, erg leuk kerstkaartje. Ik vind de winter wel oets hebben, sneeuw en kou ik vind het allemaal niet erg, maar die gladheid en ijzel daar heb ik echt een hekel aan, en mag voor mij altijd weer snel weg zijn! Fijne dag, groetejs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A really modern look to this card thanks for joining in with us at polkadoodles

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje. Lekker eenvoudig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.