zondag 16 maart 2014

Eline's Babies #3 - Overgrootmoeder

Klacht van lief oud vrouwtje voor Hallmark: er zijn te weinig kaarten met 'overgrootmoeder' erop! Maar gelukkig zijn daar de creatievelingen en die freubelen gewoon een kaartje, geheel in stijl en thema!

Ik maakte dit kaartje in opdracht van de oma van vriendlief. Een vriendin van haar was overgrootmoeder geworden en om haar te feliciteren wilde ze graag een kaartje sturen. Tevergeefs zocht ze Bruna, Albert Heijn en Hema af voor kaarten met de tekst van overgrootmoeder. En toen kwam ik in beeld :-). Of ik er dan een wilde maken? Natuurlijk, met veel plezier! Als Hallmark de uitdaging niet aangaat, dan ik des te liever!


Ingrediƫnten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtroze
- Basispapier wit
- Design papier: Eline's Sweet Baby
- Stempel baby: Eline's EC0083
- Stempel gefeliciteerd: Boekenvoordeel
- Stans scalloped circle: Cart-Us 0102
- Stans alfabet: Joy Crafts 6002/0139
- Kant: Action
- Pearl Drops lichtroze
- Charm strikje

De kaart is inmiddels goed ontvangen, ze was er heel blij mee en vond hem erg origineel!

Deze kaart doet mee aan de challenge bij Card Mania: something new.

Welkom Iris, leuk dat je mijn volger bent geworden!

En wat een stralend weer vandaag, alweer! Heerlijk! Helaas voor het freubelen, maar ik ga lekker naar buiten hihi. Geniet ervan vandaag!

Zie ook:

Eline's Babies #2
Eline's Babies #1

Liefs,

Linda

12 opmerkingen:

  1. Ja jij bent de uitdaging aan gegaan Linda, en hij is super geworden! Leuk dat je de tekst er nog eens extra uit laat springen. Daar zal Hallmark, en de rest jaloers op kunnen worden, hi hi, nee dat is dus het voordeel van kaartjes zelf maken, dat je het precies naar iemands zin kan maken. Geniet van de mooie zondag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is dan weer een voordeeltje voor de kaartenmakers inderdaad haha. Dat de kaartjes in de winkel niet voldoen aan de vraag, is ook de reden dat ik zoveel kaartjes verkoop. Handig. ;-) Hij is schattig geworden! Ik zie nu pas goed je blog lay-out. Misschien heb je die al een tijdje hoor, maar ik surf vooral op mijn mobiel en dan zie je dat niet zo. Hij is leuk! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof, dat zijn leuke opdrachten! En inderdaad, het aanbod in kaarten wordt steeds kleiner, maar bij ons des te groter haha! Mooi gemaakt, lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een schattig en heel mooi kaartje! Leuk dat ze het jou vroeg en ik kan me voorstellen dat de ontvangster er blij mee was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij als Eline fans vinden dit kaartje natuurlijk helemaal te gek! Haha. Erg leuk dat je dit kaartje mocht maken zeg :) En het is je echt heel goed gelukt!

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als Hallmark het niet kan.....hihi. En je opdracht is meer dan geslaagd Linda!
    Het voordeel van zelf kaartjes maken, is de persoonlijke touch...heel gaaf gedaan!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelfgemaakte en persoonlijke kaarten zijn toch ook veel leuker dan die van Hallmark. Lief kaartje! Hier is het nog niet echt geweldig weer buiten, dus ik duik nog even mijn knutselhok in. Wie weet is het vanmiddag beter.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuke kaart, en heel leuk zo gepersonaliseerd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful and sweet card. Thanks for joining us at Card Mania Challenges. Good luck and hope you'll join us again.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow!! Gorgeous creations!! Love the images.. Fantastic colors! Thanks so much for playing along with us at Card mania Challendges!!! Good Luck! I hope I see you again for our next challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Kun je me ook vertellen hoe je aan het stans alfabet kunt komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.