woensdag 3 september 2014

Kerst 2014 - Dear Santa

Op de creabeurs kocht ik het leuke kerstpapier van Marianne Design 'Wintertime'. Het is een blok van vorig jaar, maar ik ben er daarom niet minder blij mee! Tijdloos :).


Fijn om weer wat nieuwe kerstknutsels te hebben, want mijn voorraad kerstkaartjes is nog niet zo groot. Nu kan ik weer fijn aan de slag en oud met nieuw combineren!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Designpapier: Marianne Design - Wintertime
- Stans kerstman met rendieren: Marianne Design Eline's Santa COL1340
- Houten tekst 'dear santa': TrimCraft Santa's Workshop
- Houten sterretjes: Xenos
- Doily

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
The Sweetest Thing: Sweet Sunday Sketch #234 (onderstaande sketch)


Liefs,

Linda

5 opmerkingen:

  1. M esdgfx. Stc, cv k.
    Dat vindt mijn nichtje van je kaart, ik denk dat ze eigenlijk wil zeggen dat ze hem erg mooi vindt, want dat is-tie!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje Linda!
    Het papier blijft inderdaad erg mooi :)
    Super!

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook met wat 'ouder' papier kun je nog verrassend leuke kaartjes maken hoor. Zie hier het geweldig leuke resultaat.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Wat een super gave kerst kaart ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie blog, ik vondt u via andere bloggers...zal zeker meer gaan bezoeken...groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.