zaterdag 6 december 2014

Kerst 2014 - Egeltje

Daar is 'tie weer: het egeltje van Eline! Afgelopen keer maakte ik een herfstkaartje met dit schattige diertje. Dit keer werd het een kerstkaart.


Ik gebruikte op deze kaart een van mijn favoriete kerstpapierlijnen van Eline. Hij begint aardig op te raken, dus op de eerstvolgende beurs ga ik maar gauw een nieuw blok kopen.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Designpapier: Eline's Winterhuis
- Stans egel en paddestoelen: Collectable Eline's Hedgehog COL1368

- Embossingmal dots: van mijn moeder geleend
- Washitape 'Merry Christmas': By Zenz
- Houten sterretjes: Xenos
- Vellum

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
4 Crafty Chicks: Animals
- All Sorts: Animal Magic

Ennn Sinterklaas is het land weer uit, dus nu mogen we officieel aan Kerst gaan denken hihi. Daar ben ik dan vandaag ook al direct mee begonnen. Samen met mijn schoonmoeder en schoonzusje heb ik een kerststukje gemaakt. En morgen ga ik met vriendlief de kerstboom opzetten. Heerlijk al die gezelligheid in huis!



Liefs,

Linda

11 opmerkingen:

  1. Super leuke en vrolijke kerstkaart heb je gemaakt Linda. Zoooo schattig met het egeltje.
    Het papier dat je hebt gebruikt heb ik gisteren met Sinterklaas gekregen en ik ben er vandaag mee aan de knutsel geweest!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk met al die vlakjes erachter!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beestjes van Eline, wie kan ze wel weerstaan? Zo lief ook met het paddestoeltje er bij. En vierkantjes op een kaart zijn altijd leuk, ook in deze opzet! Ik ga ook weer vaker reageren hoor, maar ik sta op mijn mobiel nu steeds ingelogd op de blog van mijn actie voor het goede doel en steeds switchen gaat niet zo vlot als op de pc... dus het reageren schoot er bij in. Komt wel weer goed! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het schattige egeltje leent zich uitstekend voor kerstkaartjes!!! Erg leuk hoor!!
    groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! En je kerststuk ziet er ook al zo mooi uit, sfeervol. Hier staat de boom ook, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden Linda!!! Het egeltje is zoooo schattig. En volgens mij heb je ook een te gek kerstbakje gemaakt.
    Geniet lekker van de donkere dagen voor kerst!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het egeltje blijft ook erg lief om te gebruiken. De hertenhoofden heb ik hier gekocht: http://www.creatijd.nl/ mocht je de hoofden niet kunnen vinden, kan je altijd Monique een mailtje sturen op info@creatijd.nl, als je mijn naam noemt weet ze ook welke herten je bedoelt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How very cute Linda, love the way you have combined all the elements.

    Many thanks for sharing your lovely work with us at Allsorts this week.

    If you have not added your name there is still a few days left to enter my candy here .

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OMGOSH what a darling card! Love that little hedgehog! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks for joining my theme week at allsorts Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous card :) Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity hugs x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.