vrijdag 19 juni 2015

Snail Mail #3

Ik ben zuinig op de slakjes die ik van Evy kreeg, ze zijn zo leuk! Misschien op de eerstvolgende knutselbeurs toch een eigen setje van de stansjes aanschaffen? Maar vandaag nog een kaartje met een slakje dat nog lag te wachten.


Ik combineerde de slak met mijn favoriete bloemetjespapier van Little Yellow Bicycle. Daar word je toch wel vrolijk van?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Designpapier: Little Yellow Bicycle - Just Because
- Stans slakje: Marianne Design - Eline Pellinkhof COL1364
- Stempel 'just a note': Clearly Besotted - a Little Sentimental
- Sequins/ pailletten

Deze kaart doet mee aan de challenge bij Retro Sketches met onderstaande sketch:


Liefs en een fijn weekend.

Linda

6 opmerkingen:

  1. Haha, jij hebt al meer slakjes gebruikt dan mij ;-) ik overweeg om mijn stans te verkopen, dus als je wil?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellige kaart. De mal heb ik ook pas gekocht. Bij Elma's hobbyshop was er korting op verschillende mallen. Leuk bedrag, ik blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje met dat slakje ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje zeg! Het slakje is inderdaad heel tof!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card caught my eye at Retrosketches. So cute and I love how you used the snail for the circle element.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.