donderdag 10 december 2015

Kerst 2015 - Rendieren

Nog wat laatste kaartjes voor de kerstvoorraad, het einde is in zicht :). Ik maakte twee kaartjes op basis van hetzelfde idee, in Scandinavische stijl.


Het eerste kaartje in beige-blauwe tinten:


Het tweede kaartje in lichtblauw met rood en een snufje bruin:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart donkerblauw en rood
- Designpapier (eerste kaart): Carta Bella - Warm and Cozy
- Designpapier (tweede kaart): Studiolight - Scandinavian
- Houten rendier
- Stempels: Action
- Plaksteentjes: Action

Deze kaartjes doen mee aan de volgende uitdagingen:
Crafty Friends: Christmas
C.R.A.F.T. Challenge: Christmas

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Ik ben gek op rendieren, dus ook op deze kaartjes! Superleuk zijn ze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuke kaartjes. Ik had die hoofden vorig jaar ook maar ze zijn op. Je kaartjes zijn super leuk gecombineerd zo Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, ik vind de stijl ook erg mooi.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!!! Ik vind vooral de blauw/beige erg mooi!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer hele mooie kaarten geplaatst. Leuke eigen stijl heb je! Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I really enjoy you fab mix of design papers. Wonderful design! Thanks so much for joining us at CRAFT Challenge this week! Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig en toch stoer! Heel leuk deze rendierkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A great card - thanks for joining us at the CRAFT Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk geworden Linda,
    Sorry voor de late reactie.
    Leuk te zien dat je ook bij CF mee doet.
    Lieve groet,
    Linda DTCF

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.