Pagina's

zondag 6 maart 2016

Boy Meets Girl #4

Op basis van dit kaartje dat ik eerder maakte, ging ik aan de slag om twee liefde- of huwelijkskaartjes te maken.


Het verschil met mijn vorige kaart is dat ik voor deze alleen een witte kaart gebruikt heb, zonder een gekleurde kaart erachter te gebruiken. Hierdoor blijven de kaarten iets 'cleaner'.


Als eerst maakte ik een variant in rood, zwart en blauw.


En omdat ik zo lekker aan het plakken was, ging ik daarna nog even door met roze.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Stans jongen en meisje: My Favorite Things - Boy meets Girl.
- Stempel 'congratulations': Clearly Besotted - A Little Sentimental
- Pons hartje
- Washi tape

Deze kaarten doen mee aan de uitdaging 'Love' bij Fab 'n Funky.

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk zijn deze kaartjes. De roze is ook echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk gedaan!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk, vooral de roze vind ik mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaarten, romantisch en vooral stoer, love it!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes! Lekker stoer Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fabulous cards...Thanks for playing along with us at Fab'n'Funky this week.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda