maandag 15 augustus 2016

Helleborus #5

Een tijdje geleden won ik dit gave papier van Stampin' Up. Ik vind de kleuren erg stoer en eens iets  'anders dan anders'. 


De helleborus-stans heb ik ook al lang niet gebruikt, terwijl ik hem toch zo leuk vind. Hmmm misschien is dat het 'probleem' van het hebben van zoveel knutselspullen...
Ik combineerde het groen met kraft en bronskleurig glitterpapier en vind het zelf eigenlijk wel een erg leuke kaart geworden :). Dat mag je soms toch wel zeggen over jezelf? Je hebt toch altijd kaarten waar je meer of juist minder tevreden mee bent? 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart mosgroen
- Designpapier: Stampin' Up - Botanical Gardens
- Stans bloem helleborus: Marianne Design COL1394
- Stans rand: MFT Dainty Dots
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0021
- Glitterpapier: Marianne Design CA3120

Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'bloemen' bij HobbyVision.

10 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Linda en inderdaad stoere kleuren!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk! Je mag het zeker zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die helleborus past er heel goed bij! Mooie kleurencombinatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker mag je dat zeggen, en anders zeg ik het wel...het is een prachtkaart geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is inderdaad een erg leuke kaart! Het is gaaf papier Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, ja je mag dat zeker zeggen! Je kaart is super! Leuk toch, dat we soms zelf zo tevreden zijn met een kaartje.... Meestal weet ik wel iets te verzinnen wat ik de volgende keer anders zou doen en soms ben je zelf verrast door het eindresultaat ;-) Ik heb zelfs een kaartje dat ik zo mooi vind dat ik hem nog niet wil versturen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De stans en het papier passen erg mooi bij elkaar, dat is het ook soms, niet alles past goed bij elkaar...en nu is het des te leuke de stans te gebruiken, want zo komt ie erg goed tot zijn recht. Leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie combi dat papier met de bloem!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie combi. Erg leuk papier en die helleborus moet ik ook weer eens gaan gebruiken.. Die is zo leuk!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.