zondag 19 november 2017

Happy Hippo #2 - Feestje

Waar is dat feestje? Hier is dat feestje! Een hippo-feestje welteverstaan :). Ze hebben in elk geval genoeg taart, hihi. 


Ik vouwde een kaart van circa 10x20 cm, anders paste het tafereeltje er niet in zijn geheel op en vond het zonde om iets weg te laten. Ik had de stempeltjes al gekleurd een tijdje geleden, dus ik zocht er bijpassend designpapier bij et voilà dit kaartje was een feit. Hij is inmiddels bij een vriendin aangekomen, zij was afgelopen week jarig.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Marianne Design - Peach & Mint
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Babies Pink
- Stempel tekst: Clearly Besotted - a Little Sentimental
- Stempels hippo's en accessoires: MFT - Happy Hippos
- Enamel stickers
- Washi tape
- Fineliner zwart

12 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart.. wat schattig die hippos!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aahhhhhh die is te leuk!!!! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig feestje op je kaart! Leuk geworden. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid :-) Super feestelijk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje! Mooi gemaakt, en schattige stempels Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaartje Linda!! Zo gezellig met die nijlpaardjes erop. En wat leuk om te zien dat je juist deze papiertjes hebt gecombineerd. Had ik nog niet bedacht.
    Geniet maar lekker van je verlof, succes met de laatste loodjes en dat je nog maar even lekker kan freubelen.Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, dat was mijn tekst vandaag... haha! Leuke kaart, erg feestelijk! Geniet van je verlof....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een feestje dit kaartje, erg leuk gemaakt!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige en feestelijke kaart met die leuke hippo's! Enig! En jij een hele fijne zwangerschapsverlof, geniet lekker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is pas een feestkaart, zo leuk!
    & eindelijk verlof, ik vind het zo leuk dat we weer een knutseldate gepland hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.