woensdag 20 december 2017

Cats #14 - Serie van 4

Laatst liet ik jullie al een kaart zien met een katje uit een oud knipvel van Eline Pellinkhof - Marianne Design. Met diezelfde knipvellen heb ik nu een hele poezen-serie gemaakt. Ik ben echt een kattenliefhebber, dus ik smelt al bij het zien van al die schattige plaatjes :). Ik was dan ook zo lekker bezig, er rolden zomaar vier kaartjes uit!


Ik gebruikte voor alle vier de kaartjes hetzelfde papier (uit twee verschillende MD-blokjes en wat fris blauw watercolor-papier van Lawn Fawn). De eerste kaart baseerde ik op de sketch van Sketch Saturday, zie onderaan dit blogbericht. Voor het tweede kaartje, hieronder, gebruikte ik een gestanste sterrencirkel van Larissa. Vind hem erg mooi en past leuk bij het slapende katje, vind ik.


Op het volgende kaartje gebruikte ik de mooie 'groetjes'-stans van Karin Joan. Het katje zit te gluren naar het muisje...


En dan nog dit lieve duo op het laatste kaartje. Ze kijken wel een beetje ondeugend, alsof je ze betrapt op iets wat ze stiekem aan het doen waren :).


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart lichtgrijs
- Designpapier zwart/wit: Marianne Design - Do What You Love
- Designpapier sterretjes: Marianne Design - Eline's Sweet Stars
- Designpapier blauw: Lawn Fawn - Watercolor Wishes
- Afbeeldingen katjes: knipvellen Marianne Design - Eline Pellinkhof - Kattebelletjes
- Stans 'groetjes': Marianne Design - Karin Joan Groetjes KJ1712
- Stans hart: Marianne Design CR1351
- Stans sterrencirkel: MFT - Die-namics Starry Circle
- Stempel 'have a purrfect day': Marianne Design - Eline's Sweet Sentiments EC0152
- Stempel 'veel liefs van mij xx': Marianne Design - Eline's Teksten EC0138
- Stempel 'veel liefs': Marianne Design - Eline's Dutch Sentiments EC0147
- Stempel inktspetters: Altenew
- Enamel stickers: Marianne Design - Enamel Stickers Baby Blue
- Fineliner zilverkleurig & zwart

Hieronder de sketch van Sketch Saturday, en verder doet deze kaart mee aan de uitdaging 'say no to Christmas' van Stamp, Ink, Paper Challenges.


11 opmerkingen:

  1. Wat een snoezige kaarten! Ik las dat je vandaag jarig bent; Van Harte Gefeliciteerd en een fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat heb ik even gemist, maar de kerstpost komt er wel aan! Wat een leuke serie poezenkaarten, ze zijn gaaf! Geniet van je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,
    Allereerst van harte met je verjaardag!! Een super leuke dag toegewenst!! Nog geen weeën?? Maar als er nu nog niets aan de hand is dan gaat het vast goed. Het is later toch leuk dat jullie allebei jullie eigen feestje hebben.
    Je kaarten zijn weer gaaf!! Wat een mooie kleurencombi.
    Alvast fijne feestdagen toegewenst!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je kaartjes zijn weer zo leuk!!

    fijne avond liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als eerst gefeliciteerd!! Je kaartjes zijn heel lief!
    Je hebt ook prachtige kleurtjes bij elkaar gebruikt, mooi!
    Ik hoop dat mijn kaartje er al is of dat ie snel komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke poezenkaartjes, wat een mooie combi van papiertjes ook!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaarten! Mooi hoor en erg schattig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk deze kattenserie! Lees hierboven dat je jarig bent vandaag, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are all awesome. I am a kitty lover too, so these made me smile. I love your entry to Sketch Saturday and I hope you had a nice birthday. Thanks for joining us at Sketch Saturday. Claire DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. These are so cute! I love the little kitties! Thanks for playing with our challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Linda! I love your adorable cat cards! They are all are sooo cute! Thanks for joining us at Stamp, Ink, Paper for our two week challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.