vrijdag 23 maart 2018

Monkey Business #5 - Norah Jarig

Ons achternichtje Norah wordt binnenkort alweer 4 jaar. Een mijlpaal natuurlijk, want ze gaat naar school! Voor haar maakte ik dit kaartje.


Ik vind het altijd leuk om voor kinderverjaardagen de leeftijd op de kaart te verwerken. Zo deed ik dat ook dit keer. Het vrolijke aapje helpt een beetje mee door het woord 'hoera' vast te houden en slingert lekker rond :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Cards & Scrap Magazine
- Stans aapje: Marianne Design - Eline's Monkey COL1399
- Stempel alfabet: Stampin' Up - Labeler Alphabet
- Enamel sticker hartje: Marianne Design
- Touw

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
Pinspirational Challenge: inspiratiefoto aapje
Paperminutes: getallen

12 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een mijlpaal en daar heb je een superleuk kaartje voor gemaakt wat zeker in de smaak zal vallen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekkere vrolijke kaart! Mooi gemaakt, en haar leeftijd erbij maakt het helemaal af Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een tof kaartje voor Norah!! En net als jij vind ik het ook leuk om de leeftijd erop te vermelden. En je hebt het papier van Cards en Scrap gebruikt, dat ligt hier nog steeds. Ook maar eens doen.
    Geniet van je Laatste?? week thuis.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Linda,

    gave kaart heb je voor Norah gemaakt. Aapje is superleuk en mooi papier gebruikt en de 4 maakt de kaart helemaal af.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Heel vrolijk.
    Hier in België gaan ze al van 2,5 naar school. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig kinderkaartje dit! Het ondeugende aapje is superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje voor Norah! Altijd extra leuk als je naam erop staat, zeker als het vastgehouden wordt door zo een grappig aapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje, aapje is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi linda, bedankt voor je tip...
    kan je me een link doorsturen met een blog, die dat dit soort linken gebruikt, dan kan ik even kijken of het me ligt of niet,
    alvast bedankt,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gedaan het aapje zo slingerend aan een touw.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thanks for showing your beautiful Card for paperminutes this week. I love the funny monkey - perfect for a child!!
    hugs
    mamapia

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.