woensdag 25 april 2018

Kleurenkaartenteam - Mosterdgeel & Donkergrijs

Bij het kleurenkaartenteam is het dit keer de combinatie: mosterdgeel & donkergrijs. Een stoere combi, vind ik. Niet een combi die ik zelf bedacht zou hebben, maar toen ik eenmaal bezig was werd ik heel enthousiast! Dat vind ik het leuke van het kleurenkaartenteam, dat je soms eens buiten je eigen comfortzone gaat en dit dus meestal heel verrassend uit kan pakken!


Ik ging aan de slag met geel achtergrondpapier met citroentjes-patroon en plakte hier overheen cirkels in donkergrijze tinten (en twee witte doilies aan de rand). De tekst stanste ik uit zilvergrijs papier en plakte hem verhoogd op.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Pebbles - Simple Life
- Stans 'bedankt': Els Brigé
- Stans doilies: MFT - Mini delicate doilies
- Fineliner zwart


BewarenBewaren

26 opmerkingen:

  1. toffe kaart Linda, ik vond het ook een ongewone maar leuke kleurencombinatie om mee te werken!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn te lezen dat je weer wat inspiratie hebt opgedaan ! leuk is dat weer (na een tijdje zoeken soms...). Een heel erg leuk resultaat is het zo, mooi gedaan
    dank je wel om weer deel te nemen met het kleurenkaartenteam ! Zonder deelnemers lukt het niet hé ? =) Super !
    Nog een fijne dag en tot de volgende,
    grtjs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart, stoer in de gevraagde kleurtjes! En inderdaad is het elke maand weer een leuke uitdaging om even nét even andere kleurcombinaties te maken dan je gewend bent.
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, dat is een leuke kaart met de cirkels. Grappig dat de ene combinatie je meer tot nadenken zet dan de andere. En soms denk je: Yes, mooi! En dat wil het niet lukken. Dat is het leuke van uitgedaagd worden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke kaart gemaakt met de cirkels
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het leuke van het KKT is dat we wat vaker buiten onze vaste lijntjes moeten denken, je hebt een hele leuke kaart gemaakt (die ik vast eens ga liften)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om weer eens met een andere kleurencombi te werken! En door deze kleuren kan het zowel voor een man als voor een vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart, helemaal mijn stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad, een hele leuke stoere kaart! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje in deze kleurtjes Linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi zo met al die verschillende cirkeltjes.
    Leuke KKT kaart. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hetzelfde wat jij schrijft, schreef ik bij Martina. Zo verrassend wat je kunt maken in de kleuren die je zelf niet kiest. En meestal ook supergaaf. Net zoals jij hier laat zien, een heel tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi gedaan met al die cirkels. Het was inderdaad een verrassende combinatie en daarom ook wel heel leuk om te doen!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave, stoere kaart, Linda. Wat leuk dat je zoveel dessinpapiertjes in de juiste kleuren had! Ik vind het ook zo gaaf van het kleurenkaartteam dat je soms met combinaties aan de slag gaat, die je zelf niet zou verzinnen of niet comfortabel vindt.
    Fijne dag nog, groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk gedaan met die cirkels en doilies, Mooie kaart. Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Linda!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd leuk om even uit je comfort zone gehaald te worden toch? je kaartje is prachtig geworden. Gaaf al die verschillende patroontjes zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart heb je gemaakt in de kleuren van het KKT.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk gedaan met die cirkels, mooi resultaat.
    groetjes
    ELs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk kaartje met de cirkels! Mooi in de KKT-kleuren!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi Linda. Bij mij waren het ook geen voor de hand liggende kleuren, maar uiteindelijk wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie bedankkaart Linda!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een echte stoere en toffe Linda kaart. Ik vind hem zo leuk geworden. Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha, dat vind ik leuk dat mijn keuze anderen stimuleert om buiten de comfortzone te gaan. En dat is je echt heel goed gelukt. Ik zag jou kaartje en dacht WoW die is gaaf! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja, jou kaart van vandaag is ook geweldig, ik hou van jou stijl. Groet.

      Verwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.