dinsdag 22 mei 2018

Eline's Cute Animals - My Favorites in 10 Weeks #6

En toen waren we alweer bij nummer zes! Als kattenliefhebber, kan het poesje van Eline Pellinkhof natuurlijk niet ontbreken in mijn top 10. Vandaag dan dus ook een kaartje met dit lieve diertje! Hebben jullie de nieuwe katjes van de juni-collectie al gespot? Stansen en stempeltjes! Echte must-haves wat mij betreft, ze staan al op mijn verlanglijstje!


Het katje werd het middelpunt van deze kaart. Ik gaf hem met witte fineliner wat details op zijn wangetjes, op de plek van de snorharen. Ik heb wat bruin-roze papiertjes bij elkaar gezocht en verder de kaart een beetje rustig gehouden. De mooie, grote strik leende hij van het varkentje :). Staat goed, toch?


Ingrediƫnten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtroze
- Designpapier: Doodlebug Design - Kraft In Color Kraft 
- Stans katje: .Marianne Design - Eline's Cat COL1353
- Stempel tekst: JoyCrafts 6410/0338
- Fineliner wit

En natuurlijk ben ik weer enorm nieuwsgierig naar jullie dierencreaties van deze week!




27 opmerkingen:

  1. Ik ben een groot kattenliefhebber, dus deze is helemaal leuk!!! Ik kan ook niet wachten op de nieuwe release....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kleuren! Superleuk kaartje... zonder afspreken met Gerdine toch ook weer eenzelfde favoriet...
    Ik link mijn kaartje vanavond. Nu met de trein op weg naar Brussel voor een studiedag.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje met het katje. Voor mij staat deze week de aap centraal.
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief! Ze springt er echt uit zo vanuit het midden van de kaart. De vogels staan bij mij op 6. Vanavond weer een ronde om te zien wat de rest heeft gemaakt; zo leuk al die inspiratie iedere week! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief, dit katje!
    Ik heb vandaag het varkentje (zonder strik, want die heeft jouw katje dus geleend :-))
    Groetjes en fijne dag,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief hoor, je poesje. Ik heb de nieuwe poesjes zeker al gezien. Zo leuk zijn ze weer. En in juli komen er weer 3 nieuwe diertjes uit zag ik.
    Bij mij doet het "feest" varkentje mee vandaag.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk deze poes vandaag in het middelpunt met de mooie strik en sproetjes! Bij mij staan vandaag de kippen centraal.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk kaartje met het katje, toffe kleurtjes!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja deze kat is ook zo leuk(heb hem net met mijn verjaardag gekregen),maar nu komen er nieuwe uit, die wil je toch ook hebben:)
    groetejs Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje met het lieve poesje! En die nieuwe die uitkomen zijn ook om verliefd op te worden! Bij ons staan vandaag de zebra's op de blog.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi en ontzettend lief!! Ik heb hem niet maar ik ga misschien voor de nieuwe, die zien er zo tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje met het poesje deze heb ik zelf helaas niet.
    vandaag ook weer een kaartje met Eline's diertjes op mijn blog.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig poesje. Bij mij staat de kangoeroe op nr 6. De kleurencombinatie van je kaartje vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd Linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk! Echt een Linda kaartje.
    Mooie kleurtjes en het katje is lief!
    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart! Mooie papiertjes heb je ook gebruikt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die geleende strik staat geweldig bij deze poes! Superleuk kaartje, mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een schatje weer Linda. Het is alweer de zesde, wat gaat het snel. Maar het blijft leuk elke week weer om te kijken wat iedereen heeft geplaatst. Soms niet altijd tijd om bij iedereen te reageren.... maar ik kijk wel snel even rond.
    Bij mij vandaag het vosje... op naar nummer 7.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Linda,
    Wat is je katje sĆŗper schattig geworden!
    Helaas kon ik mijn 4e kaart met zebra vanaf de mobiele app niet linken en afgelopen week was mijn computer kapot. Sinds zaterdag ben ik weer bij maar alles was weg. Dus helaas 2x niet kunnen linken. Nu weer wel gelukkig :)
    Lieve groet, LindaT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Linda,
    Je kaart is erg leuk!! De poes heb ik niet en. Nu twijfel ik of ik zal wachten op de nieuwe poesjes van Eline. Die zijn ook zo leuk!! Of dat ik deze nog bestel... EN je hebt dezelfde als Gerdine gekozen... Grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk zeg, je kan er ook alle kanten mee op. Super om het zo eenvoudig te houden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lieverd is het geworden en dat strikje staat hem geweldig. Ik kan me voorstellen dat de aankomende poesjes hoog op je verlanglijstje staan. Bij mij staan er deze week allemaal kleine diertjes op mijn blog.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind hem superleuk geworden! De combinatie van kleurtjes vind ik ook erg geslaagd! Bij mij stond deze keer het schaapje in het middelpunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een dag later, sorry. Maar nu eerst even een berichtje voor jou.
    Wat een super kattenkaartje is het geworden. Moet bekennen dat hij hier ook al weer veel te lang niet is gebruikt. En dat strikje staat haar goed.
    Tot de volgende diertjesdinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. I am so happy I managed to join this week, a bit late but I hope it is OK.
    I love your colour combination, it is perfect and the kitty is super cute. my choice this week is a little deer.
    hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Your colours are amazing, gorgeous kitty and card.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.