zaterdag 22 september 2018

The Dog's Woof #1

Na The Cat's Meow konden de hondjes niet uitblijven :). Mijn moeder kocht deze set, dus ik maakte een aantal afdrukjes bij haar. Deze heb ik heerlijk zitten kleuren met mijn Spectrum Noirs terwijl Zoë lag te slapen.


Op de knutseldate die ik een tijdje geleden had met Larissa, maakte ik de achtergrond van haar Distress Oxides. Ze heeft zoveel mooie kleurtjes, dus heerlijk om daar dan even tussen te neuzen en uit te proberen. En vervolgens een heel aantal op mijn verlanglijstje gezet :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Distress Oxides: Broken China & Seedless Preserves
- Stempel hondjes: Mama Elephant - The Dog's Woof
- Nuvo Crystal Drops - Gloss White
- Fineliner zwart

Tot snel weer!

4 opmerkingen:

  1. Grappig, die hondjes! Prachtig hoe je ze gekleurd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig al die hondjes! Leuke kaart, mooie achtergrond!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al die honden, wat zijn ze leuk! Je achtergrondje is trouwens ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, wat gaaf al die honden! En je achtergrond is erg mooi, beetje 'Galaxy'- achtig...
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.