zaterdag 8 juni 2019

Naamslinger - Esmée

Vandaag is Esmée alweer 3 weken 'oud'. Ik maakte voor op haar kamertje een naamslinger. Hij lag al een tijdje verstopt in de kast, maar nu ze geboren is mag hij eindelijk opgehangen worden. 


Het leek me leuk om er een te maken met de diertjes van Eline Pellinkhof. Esmée heeft een diertjesthema in haar kamer, dus dat leek me wel passend. Bovendien is haar kamertje in de kleuren geel en roze, wat perfect matcht met de kleuren uit het (wat oudere) papierblok Eline's Babies Pink. 


Hij hangt nu aan het rekje boven haar commode... zo lang ze nog niet kan zitten en eraan trekken :). Ben zelf erg tevreden met het resultaat! Leuk idee ook om als kraamcadeautje te maken toch?


8 opmerkingen:

  1. Mooie slinger, lief met al die diertjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt schattig en prachtige kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Heel mooi gecombineerd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd Linda met jullie dochter Esmee. Wat een schatje.
    Je slinger is enig, mooie kleurtjes.
    Fijne Pinksterdagen met je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke slinger!! Zo gaaf geworden. Hier heeft onze oudste er eentje met de panda's. En ahum voor de jongste (ondertussen al vier) moet ik hem nog steeds maken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Linda,

    Wat een super leuke slinger!
    Gefeliciteerd nog met de geboorte van jullie 2de dochter! Doordat ik weinig tijd heb om te bloggen, heb ik dat gemist...
    Ik maak zelf ook regelmatig wimpels als ik op babybezoek ga, altijd een graag gezien kadootje!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.