zaterdag 11 juli 2020

Cats #22 - Z-fold

Toen mijn moeder vorige week kwam knutselen, nam ze dit geweldige papier mee van Bella Blvd, perfect match met de poesjes van Eline Pellinkhof als je het mij vraagt...


Ik maakte weer eens een z-fold kaart, dat was lang geleden! Maar super leuk om weer eens te doen.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Bella Blvd - Chloe
- Stans poesjes: Marianne Design - Eline's Kitten COL1454
- Stempel tekst: CraftEmotions
- Plaksteentjes zwart
- Enamel hartjes roze

Nou, dat was een kort berichtje... maar ik ga gauw weer aan de knutsel! Fijn weekend nog verder!

4 opmerkingen:

  1. Heey Linda,

    dat is een superlieve kaart geworden met de kittens van Eline. Het prachtige papier past er inderdaad perfect bij.

    groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk modelletje is dit, prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Perfect kattenpapier dit. En een superleuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met dat toffe papier. Past inderdaad perfect. En ja het is altijd weer kiezen of bloggen of freubelen. Ik ben benieuwd naar je nieuwe creatie.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.