dinsdag 25 augustus 2020

Stippen op Porselein #16 - Bedankt & een Kaart

Pasgeleden ging een hele fijne collega weg bij ons. Voor haar maakte ik een plantenpotje uit het nieuwe boek van Stipstijl en een bijpassende kaart.


Op de kaart verwerkte ik ook stippen-papier en de kleuren van het potje. Verder nog een lief kikkertje en de naam van mijn collega om het nog wat persoonlijker te maken.


Het potje stippen was een aardige klus, maar enorm leuk om te doen en ook leuk om cadeau te geven (anders is mijn hele huis straks gestipt...).


2 opmerkingen:

  1. leuk kaartje heb je gemaakt,
    tof geschenkje er bij, zal zeker in de smaak vallen
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig cadeau voor je collega, Linda. Leuk idee, zo'n plantenpotje, het ziet er vrolijk uit!
    Je kaartje erbij is ook tof. Mooie kleuren en leuk dat de stippen terugkomen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.