zondag 13 september 2020

Zwaan #2 - Welkom Kleintje

Voor de geboorte van het dochtertje van een van mijn collega's, maakte ik deze kaart.


Het toffe papier van Simple Stories sprak me gelijk aan toen ik het zag. En toen ik het papiertje met de zwaantjes zag, wist ik ook gelijk waarmee ik die ging combineren :). Het werd een wat stoerder geboortekaartje voor een lief meisje, maar om het geheel wat zachter te maken gebruikte ik nog wat goud en wat roze glitterpapier (voor het kroontje).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart donker-blauw-groen
- Designpapier: Simple Stories - I Am
- Stans zwaan: Marianne Design - Eline's Swan COL1478
- Stempel tekst: Marianne Design CS1051
- Sequins parelmoer roze
- Fineliner goud

3 opmerkingen:

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.