zaterdag 17 oktober 2020

Kerst 2020 - Eekhoorn

Afgelopen week gingen mijn moeder en ik tijdens de wekelijkse knutseldate aan de slag met de eekhoorntjes van Eline Pellinkhof. Ik maakte er twee kerstkaartjes mee, waarvan ik je vandaag alvast de eerste laat zien.


De kaart is gebaseerd op de sketch onderaan dit bericht en doet ook mee aan de uitdaging bij Freshly Made Sketches. Ik kortte de long tag van Marianne Design (vind deze stansenset trouwens echt top!) iets in, zodat hij op de kaart past. De tekst heb ik met witte embossingpoeder op het donkerblauwe papier gemaakt.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier wit & bruin: StudioLight - Winter Joys
- Designpapier blauw: CraftSensations (Action)
- Stans eekhoorn: Marianne Design - Eline's Squirrel COL1410
- Stans label: Marianne Design CR1510
- Stans cadeau: Marianne Design - Eline's Christmas Decoration COL1439
- Stempel tekst: Action (van jaren geleden...)
- Goudkleurige gelpen

5 opmerkingen:

  1. This little guy is adorable! Sweet Christmas card! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! En ik vind de kleuren ook zo mooi gekozen. Blauw en kraft blijven prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toppertje! Heerlijke winterse kaart met de eekhoorn.
    Ik ben momenteel met dezelfde sketch bezig. Wordt een heel ander kaartje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de ingekorte longtag nog aardig long ;-) Hij staat in ieder geval hartstikke goed op deze kerstkaart. En dat eekhoorntje trouwens ook, zo cute.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.