zondag 9 januari 2022

Schudkaart - Challenge met Cornelie

Een van mijn goede voornemens voor 2022 is om meer shaker cards (of schudkaarten) te maken. Toen ik dat tegen Cornelie zei, daagde ze me uit. Een super leuk idee! Ik mocht een voorbeeldkaart uitzoeken, welke we allebei zijn gaan 'liften'. Hier alvast een voorproefje van mijn uitwerking...



... Maar dit is de kaart waarop we onze kaart baseerden, (welke ik op Instagram vond) van Monica Vladoi:


Ik vond het idee van een vakjeskaart met verschillende kleuren pailletjes/sequins zo leuk! 

Voor mijn verjaardag had ik wat stempelafdrukjes gekregen van deze lieve panda's van Heffy Doodle. Ik vond het verf-thema hier wel erg leuk bij passen. Ik ging voor paars- en rozetinten en dit was het resultaat:


Ik ben natuurlijk super nieuwsgierig naar wat Cornelie gemaakt heeft! Ga jij ook bij haar kijken?


6 opmerkingen:

  1. Superleuk om zo samen te posten. Je hebt echt een prachtige shaker gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi kaartje heb je gemaakt! De 4 kleuren is super leuk en heb k helemaal niet aan gedacht ;-) ondanks het voorbeeld hihi
    Ben benieuwd of je dit vaker gaat doen, het gaat je goed af!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel paars, lieve panda's, schudmateriaal. Gewoon top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitdaging en prachtig kaartje Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed voornemen :)
    Geweldig leuk kaartje, mooi gemaakt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe en lieve schudkaart!! Heel mooi gemaakt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.