woensdag 7 maart 2012

Sweet cupcakes for sweet girls

Mmmm...! Twee heerlijk zoete verjaardagswensen.
Eigenlijk worden hierin mijn twee hobby's gecombineerd: cupcakes en kaarten maken. 


In bovenstaande kaart heb ik het 3D knipvel van Studio Light (1010-2849 Cake en Gebak) gebruikt. De lila-tinten van het cupcake-plaatje komen extra mooi uit door het paarse oplegvel. De bloemen-achtergrondjes komen van Action en het roze kant, de Hartelijk-Gefeliciteerd-stempel en de papieren roosjes van Boekenvoordeel. Als finishing touch heb ik de kaart versierd met Pearl Drops.

Kan het nog zoeter? Ja hoor! Wat mij betreft kunnen kaarten met cupcakes als thema niet zoet genoeg zijn. Lekker veel roze voor de liefhebber!
De parelmoerroze kaart komt van Zeeman (hebben ze sporadisch ook wel eens knutselspullen), de roze reliëfkaart heb ik bij Action gekocht, evenals het Happy-Birthday-labeltje. Deze wordt verkocht op een vel met 3D 'handmade' stickers. Het witte rondje met kantrandje heeft veel weg van een onderleggertje die je vaak in restaurants onder je gebakje krijgt. Dat maakt deze kaart extra leuk. Dit oplegvelletje en de takjes heb ik zoals altijd via Marktplaats besteld. Het linkerrandje van de kaart is onderdeel van het 3D knipvel.

Welke high tea-/ cupcake-liefhebbers zal ik hier mee verrassen op hun verjaardag? Ik heb al wat gegadigden in mijn hoofd...

Liefs, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.