zondag 22 juli 2012

Twee labels

Wat een mooi weer is het! Daar heb ik dan ook met volle teugen van genoten vandaag! Ik ben samen met vriendlief naar Scheveningen gefietst (ruim 20 km vanaf hier), daar lekker wat gedronken en daarna weer terug gefietst. Ik ben echt trots op onszelf! Misschien word ik toch nog sportief, vanavond ook nog hardlopen met mijn zusje (voor de tweede keer). We volgen een hardloop programma op ons iPod. Als we alle lessen gehad hebben, zouden we 5 km zonder te stoppen moeten kunnen lopen. Ik ben benieuwd! We gaan ons best doen.

Maar waar ik natuurlijk voor blog is deze twee labels die ik nog niet had laten zien. 

De eerste is gemaakt van zandkleurig karton met daarop een oplegkaart van Boekenvoordeel. Verder had ik dat vogeltje nog over van een 3D-vel, dus die kon mooi hier op. Dan nog de koraalrode letters en bloemetjes erop, een bijpassend lintje en klaar :).


Dit tweede label is gemaakt van papier van Marianne Design. Het cirkel is van papier van Boekenvoordeel, evenals het kantrandje en de groene parels. Het 3D-plaatje is uit oma's knutseldoos.


Dat was het weer voor vandaag. Ik ga nog even van de zon genieten op ons heerlijke balkon! Fijne zondagavond nog allemaal en tot blogs!

Liefs,

Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.