vrijdag 28 december 2012

A Little Birdie Told Me...

Bij Oma Dee wordt de eerste Challenge gehouden. Hierbij moet je je aan de sketch onderaan dit bericht houden. Toevallig heb ik daar vandaag ook samen met mijn moeder heel wat leuke knutselspullen besteld in de webshop. Hopen dat ze snel binnen komen!

Het was weer een heerlijk knutselmiddagje met mams. Nieuwe dingetjes besteld dus en natuurlijk echt geknutseld (en gekletst en thee gedronken etc etc).

Maar hierbij dus mijn uitwerking van de sketch:


Na al die kerstknutsels vond ik het eens tijd voor wat lente-achtigs hihi, vandaar de schattige vogeltjes.

Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart Kraft
- Designpapier: BoBunny Country Garden Collection
- Designpapier: First Edition Up Up and Away
- Designpapier: Boekenvoordeel
- Goudkleurig 'gaas'
- Houten vogeltjes: Xenos
- Stans vogelhuisje en takje
- Goudkleurig knoopje
- Zwart touwtje

Dit kaartje doet ook mee aan de challenge bij Little Miss Muffet: anything goes.

De sketch van Oma Dee:



Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    Wat een superleuk kaartje. Heel anders dan ik "gewend" ben. Schattig met het plaatje van de vogeltjes. Hartstikke leuk dat je meedoet met de uitdaging enne.....jullie bestelling is al verstuurd hoor!

    Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! En het klinkt als een heerlijke dag! Ben benieuwd naar je nieuwe aankopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal gelijk weg met die kerstspulletjes en op naar de lente;) Mooie kaart heb je gemaakt :D

    Gezellig dat je ook meedoet met de schets uitdaging Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje! Kom maar op Lente ;)

    Leuk dat je meedoet met de schets uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat iedereen daar weer zin in heeft. Lente, andere kaartjes....leuk gedaan! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.