vrijdag 28 juni 2013

Washi Tape Madness #2 - Stars, Stars, Stars

Bij de Lift Challenge is er dit keer een super leuke uitdaging. Normaal zijn er ook leuke, daar niet van, maar dit keer vond ik het een extra leuke liftkaart. Fanatiek ging ik er dus mee aan de slag! En ook met mijn nieuwe 'Happy Birthday-tape' :).


Ingrediƫnten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Basispapier wit
- Washi tape geel en sterren: Hema
- Tape Happy Birthday: By Zenz
- Stans sterren: Nellie Snellen - MSD050
- Houten sterretjes: Xenos
- Zwart garen


Deze kaart doet behalve aan de Lift Challenge ook mee bij Cards in Envy, de opdracht daar is Stitched up.

Dit weekend ga ik er lekker tussenuit met vriendlief :). In onze badkamer wordt (weer!) geklust en dus kunnen we niet douchen thuis en is het een zooi. Goede reden dus, dacht ik, om lekker even weg te gaan. Morgen shoppen in Apeldoorn en zondag in de omgeving van Nunspeet fietsen.

Fijn weekend!

Liefs,

Linda

18 opmerkingen:

  1. Ik moest ook gelijk aan sterren denken voor een kaart voor de Liftchallenge! Leuke lift heb je gemaakt. Zwart + wit + geel = fijn. Herkenbare tapejes, die met happy birthday is tof (alhoewel ik er wel wazig van ga zien haha). Fijn weekendje! Lekker weg uit de rommel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een top liftkaart! Leuk die uitgehapte ster, de kleuren en de afwerking met de stiksels. Fijn dat je met ons meedoet en alvast een erg leuk weekend samen, het weer zou mee kunnen werken, als de weermannen/vrouwen het goed hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart, ook je HB tape !!!
    Geniet van je weekend .

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en leuke kaart.

    liefs van Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijn weekend. Heerlijk er zo even tussenuit. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze heb je kei gaaf gelift. Heel leuk gemaakt.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card! Thanks for playing along with us at Cards In Envy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love the stars on your card! Great stitching! Thank you for joining us at Cards in Envy! ~ Marilyn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een superleuke kaart Linda!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk kaartje en ook super afgewerkt.liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een verrassende uitwerking! Heel origineel en leuke tapejes! Die happy Birthday is leukkkkkkk! Bedankt weer voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a wonderful card. I love the colors you chose and all the Washi Tape. Thank you for joining us at Cards in Envy for our Stitch it Up challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. LOVE the cards and super cool stitching!!! sooo glad you played along with Cards in Envy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Adorable! I love the yellow and black and the stitching around the star!! Fabulous! Thanks for sharing with us at Cards in Envy!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Congratulations! Your card was chosen as FIRST CLASS for our Stitched Up challenge on Cards in Envy! Please visit our blog for instructions on how to receive your badge!
    ~Sandy, Cards in Envy Host

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een tof tape is dat zeg!!!! Heel leuk gelift, je kan duidelijk zien dat je dit erg leuk vond om te doen! Dank je wel voor het meedoen, heel toffe kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super kaart zeg! Prachtig gelift. Mooie kleuren combo, ik ben nog niet helemaal om voor de washi tape, maar dit brengt me wel in twijfel!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een super mooie kaart.

    groetjes,de hobby droom.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.