donderdag 3 oktober 2013

Kerstkaarten met Wantjes

Super leuk, de mal van Marianne Design met de wantjes :). Vorig jaar maakte ik al twee kerstkaarten met handschoentjes (zie hier en hier), maar nu wordt het ons wel heel makkelijk gemaakt hihi. Ik maakte dan ook direct twee kaartjes, bijna hetzelfde maar toch weer heel anders:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgrijs
- Designpapier: van de stapel van vorig jaar ;)
- Stans wantjes: Craftable Marianne Design CR1255
- Stempel 'Warme Winter Wensen': Eline's Teksten


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmekleurig
- Designpapier: Basic Grey - Figgy
- Stans wantjes: Craftable Marianne Design CR1255
- Embossingmal dots
- Ovaal: zelf geknipt
- Stempel 'Warme Winter Wensen': Eline's Teksten
- Pearldrops en plakparels



Ik hoop dat ik de komende dagen wat meer tijd heb voor wat freubelwerk. Jullie zien het wel weer voorbij komen! 

Liefs,

Linda

5 opmerkingen:

  1. Gezellige kaartjes zijn dit, schiet me net te binnen dat ik nog gestanste schaatsen heb liggen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, winters zonder overdreven 'kersterig' te zijn! Creabea de komende dagen maar lekker verder.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De mal is zeker leuk, maar je kaartjes ook!! Weer twee kerstkaartjes af :-) Leuk dat je weer hebt meegedaan deze week!!
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes Linda! Die wantjes zijn inderdaad erg leuk zeg, verder heeft de kaart niet veel nodig, dit is het bewijs! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.