donderdag 5 juni 2014

Cats #1 - Een Poezige Verjaardag

Dat ik megafan ben van Eline Pellinkhof en haar collecties weten jullie inmiddels denk ik wel. En nu ze in mei van dit jaar allerlei überschattige dierenstempels en -stansen heeft uitgebracht kan ik al helemaal niet meer zonder haar spullen in mijn knutselleventje! Ik moest mijn eigen portemonnee verstoppen om te voorkomen dat ik niet alles in één keer bestelde, want ja.. naast knutselen heb ik nog een ander leven ;). Dus om rustig aan te beginnen, kocht ik eerste het poezenstempeltje. Inmiddels zijn de uiltjes-stansen ook besteld hihi, maar verder heb ik me nog in kunnen houden!

Wat is jullie favoriete knutselmerk?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgroen
- Designpapier: My Mind's Eye - Nostalgia
- Stempel Poes: Eline's Sweet Sentiments EC0152
- Stans cirkel: via Marktplaats
- Washi tape zilverkleurig: Hema
- Washi tape Happy Birthday: By Zenz
- Pearl Drops groen
- Plakparel: Action


Helaas te laat voor deelname aan de challenge, maar het kaartje is gebaseerd op de sketch van Retro Sketches hieronder.


Liefs,

Linda

4 opmerkingen:

  1. Ja ze zijn inderdaad heel schattig de spulletjes van Eline, en ik heb er ook wel wat in mijn bezit, maar ik hou ook heel erg van Stampin Up, My favorite Things, clearly besotted vind ik erg leuk. Ik herken het wat je zegt hand op de beurs, en af en toe wat kopen, en verder doen met wat je hebt. Mooi lief kaartje Linda. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eline's tekeningen, daar ben ik al jaren fan van. Inmiddels heb ik de merken MFT, Clearly Besotted Stamps en Lawn Fawn op mijn favoriete lijst staan. Stampin' Up ook, die ende ik al langer, maar sinds twee jaar dus ook in NL verkrijgbaar.
    Soms moet je keuzes maken, dat valt mij niet altijd mee, hihi

    Je kaartje is leuk met het schattige poesje. Jammer dat je te laat was voor de challenge...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Linda wat een schattig stempeltje en lief kaartje heb je gemaakt.
    En nee onze hobby is helemaal niet goed voor de portomonnee,
    we moeten maar goed kiezen hè! Ik knutsel met 2 vriendinnen en
    wij lenen bij elkaar mallen, dus dat scheelt al twee derde van de
    aankoop, we overleggen echt met elkaar. Wat voor mij favoriet is
    zijn toch wel de mallen van Tim Holtz en Dutch Doobadoo.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi blogje, ben mensen aan het bezoeken, af en toe moet ook zo leer je ook andere haaksters leren kennen en hun haakwerk zien...ik vondt u via andere haakster...ik zal zeker meer gaan bezoeken groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.