donderdag 18 februari 2016

Bloggersplein op Knotsgekke Kaartendagen

Wow, ik heb iets heel leuks te vertellen!

Ik ben samen met enkele andere bloggers gevraagd om tijdens de Knotsgekke Kaartendagen deel te nemen aan het Bloggersplein. Echt een eer en super leuk!

Op zaterdag 2 april zul je mij (o.a. samen met Miranda) in de Brabanthallen in Den Bosch vinden.


Wat is het nu eigenlijk?
Tijdens de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen wordt een leuk en gezellig bloggersplein georganiseerd, waar verschillende bloggers aanwezig zullen zijn. Hier kun je persoonlijk kennismaken met elkaar en zullen de bloggers kaarten maken of een aantal werken verder afwerken, voorbeelden laten zien etc. 

Ontzettend leuk dus om mensen uit blogland 'in het echt' te ontmoeten en inspiratie en ideetjes uit te wisselen!

Kom je ook bij ons langs?

Of lijkt het jou als blogger ook leuk om dit te doen? Ik weet dat er met name voor de beurs in Zwolle nog bloggers gezocht worden of misschien vind je het leuk om ook in Den Bosch te staan?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Alexandra van Waes op telefoonnummer 076-5241516 of per mail alexandra@jesbv.nl.
De beurs in Zwolle vindt plaats op 10, 11 en 12 Maart, en in de Brabanthallen Den Bosch op 31 maart, 1 en 2 april.

4 opmerkingen:

  1. Wauw wat leuk zeg! Super tof, en wat een eer!

    Ben zeker ook van plan om naar de beurs te gaan. Alleen nog even kijken waar en wanneer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk, leuk. Ik hoorde het van Miranda. Zo gezellig dat jullie saampjes gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Veel plezier, maar dat vast wel lukken. Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Dat word vast gezellig, ik sta ook zaterdag 2 April in den Bosch op het bloggersplein!
    Tot dan!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.