dinsdag 1 maart 2016

Home Sweet Home #9

"In Holland staat een Huis, In Holland staat een Huis, In Holland staat een Huis, jaja..."

Ik krijg spontaan dit liedje in mijn hoofd wanneer ik naar deze kaart kijk. De combinatie van Delfts Blauw en de huisjes doen het 'm :).


De kaart maakte ik op basis van de sketch van Bij Oma Dee. Doe je ook mee? Je kunt tot aanstaande zondag je kaart linken.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmewit
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Beach House
- Ribbelkarton: JoyCraft Corrugated Cardboard Small
- Stans cirkel/doily: MFT
- Stans huisjes: Leane Creatief
- Stempel 'huisje boompje beestje': Marianne Design - Project NL Actief (T)huis
- Plakparels

8 opmerkingen:

  1. Je liedje is heel toepasselijk en je kaart weer ontzettend leuk!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje en wat een leuke tekst erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu zit dat liedje in mn hoofd :)) Maar hij past er helemaal bij hoor! En je kaartje is geweldig!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart! Fantastische combi van alles!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, leuk! Ja, en nou zit het liedje ook in mijn hoof: bedankt! ;-)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ik dacht ook meteen aan het liedje bij het zien van jouw kaart :) Super leuke, heerlijk Hollandse/Delfts blauwe kaart Linda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.