vrijdag 26 augustus 2016

Bloggersplein op Knotsgekke Kaartendagen

Ik ben samen met enkele andere bloggers (weer) gevraagd om tijdens de Knotsgekke Kaartendagen deel te nemen aan het Bloggersplein. Na het succes van vorige keer heb ik daar natuurlijk weer heel veel zin in!

Op zaterdag 3 september zul je mij (o.a. samen met mijn moederColien en Rimmie) in de Brabanthallen in Den Bosch vinden.




Voor degene die het vorige keer helemaal gemist hebben: tijdens de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen (de grootste creatieve kaarten- en scrapbeurs van Nederland) wordt een gezellig bloggersplein georganiseerd, waar verschillende bloggers aanwezig zullen zijn. Hier kun je persoonlijk kennismaken met elkaar en zullen de bloggers kaarten maken of een aantal werken verder afwerken, voorbeelden laten zien etc. Onwijs leuk dus om mensen uit blogland 'in het echt' te ontmoeten en inspiratie en ideetjes uit te wisselen! Kom, kom, kom!

Wie gaat er lekker shoppen op de beurs en komt dan een gezellig praatje maken op het bloggersplein? See you there!

5 opmerkingen:

  1. Gezellig dat we tegelijk op het Bloggersplein staan, heb er veel zin in! Leuk om weer even bij te kletsen en hopelijk nog meer bloggers te ontmoeten.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk. Vast heel veel plezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je er weer mag staan! Veel plezier alvast! Ik kom deze keer helaas niet buurten, omdat de mensen waarmee ik graag wilde gaan niet konden, en om nou alleen twee uur naar den Bosch te reizen met de trein vond ik ook niet helemaal zo'n goed idee. Het zal vast weer heel gezellig worden daar!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda, ik ga zaterdag lekker shoppen op de beurs en ga ook een bezoekje aan het bloggersplein brengen. Heb sinds een week zelf een blog.

    groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.