zondag 11 september 2016

Boy Meets Girl #6 - Getrouwd

Mede-blogger Miranda trouwde afgelopen week en dat kon ik niet onopgemerkt voorbij laten gaan! 


Ze liet een tijdje geleden een sneak preview zien van een van haar huwelijks-knutsels. Die had ik onthouden en wilde mijn kaart voor haar in dezelfde kleuren maken: turquoise, zand/kraft met wit en wat gouden details. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart donker turquoise
- Goudkleurig papier: Marianne Design CA3126
- Masking Stencil: Stampin' Up
- Stans mannetje en vrouwtje: MFT - Boy meets Girl
- Stempel alfabet: KaiserCraft Typewriter
- Pons hartje
- Label
- Plaksteentjes
- Fineliner goudkleurig
- Hemp Cord zwart
- Lintje

Dit kaartje doet mee aan de challenge bij Carte Maniak. Hier vragen ze toevallig om een kaartje met goud.


BewarenBewaren

7 opmerkingen:

  1. Het is een super gave kaart geworden Linda!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en herkenbaar kaartje, mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie trouwkaart!
    Lieve kleurtjes, vormt een mooi geheel.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje!!!
    Lekker eenvoudig, niet te veel poespas.
    Het kleurverloop van de hartjes is super leuk gedaan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag hem bij Miranda op haar blog en raadde direct dat dit kaartje van jou was. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig kaartje Linda!
    Lekker strak en met prachtige kleurtjes!
    Hier was Miranda vast heel blij mee.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. so nice your card , with GOLD !
    bravo et merci pour ta participation à CarteManiak !!!
    http://creations-sableturquoise.eklablog.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.