dinsdag 22 november 2016

Let's Eat Cake #9

Afgelopen week was de verjaardag van zowel Colien als van een vriendin van mij. Reden voor een taartje.. uhh kaartje!


Dit eerste exemplaar maakte ik voor mijn vriendin. Het papier en de mini-cupcake leende ik van mijn moeder. Ik vind het papier zo schattig en is helemaal in de sfeer van (taarten) bakken.


Deze maakte ik voor Colien, kijk dat design papier met de keukenschortjes eens :) geinig toch?


En de kaartjes nog even bij elkaar, voordat ze hun eigen weg gingen.. de een richting Brabant, de ander naar Amsterdam :).


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart roze
- Designpapier: Echo Park - Home Sweet Home
- Stans cupcake: Marianne Design LR0341
- Stans scribbles: MFT
- Stempel 'gefeliciteerd': Els Brigé - 't is je verjaardag
- Sequins / pailletjes


BewarenBewaren
BewarenBewaren

8 opmerkingen:

  1. Leuke feestelijke kaartjes!
    fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo ontzettend leuke kaarten Linda.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten en wat een gaaf papier Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee vrolijke kaarten Linda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee heel leuke kaarten! De ontvangsters zullen er blij mee zijn!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk gemaakt! Je hebt een mooie stijl van kaartjes maken!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er inderdaad heel lekkerrrrr uit! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, superleuk! Dankjewel, hij hangt hier te shinen, heel gezellig!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.