zaterdag 17 december 2016

Ik Hou van Holland #11

Deze kaart maakte ik een tijdje geleden. Ik kwam toen (eind september) net terug van een geweldige 1,5 week in New Jersey (voor werk) en New York (stedentrip met vriendlief eraan vastgeplakt). En hoewel ik het daar onwijs naar mijn zin gehad heb, ben ik toch altijd wel weer heel blij om thuis te zijn: weer op ons eigen plekje, samen met de kat. Hoezo huismus...


En omdat ik weer blij was om thuis te zijn in Nederland, maakte ik deze lekker Hollandse kaart. Sentimenteel? Valt wel mee toch :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft en lichtblaur
- Designpapier: Marianne Design - Dutch Design PK9079
- Ribbelkarton: JoyCrafts - Corrugated Cardboard Small
- Stans molen: Marianne Design LR0208
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0021
- Touwtje: American Crafts - Jute Spool
- Enamel stickers: Marianne Design

8 opmerkingen:

  1. Helemaal niet gek hoor!
    Ik mis m'n eigen plekje ook hoor als ik in een zonnig land ben om vakantie te vieren. Ons kikkerlandje is zo gek nog niet, en alleen maar goed dat je het thuis zo goed hebt.
    Ik vind je kaartje dus top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart! iK ben iets minder huismus maar snap je gevoel goed hoor Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Dat was een geweldige trip die je gemaakt heb,
    en je kaartje is ook super ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje. En snap het heel goed. Ik vibd het leuk om op vakantie te zijn, maar ben ook altijd weer blij om thuis te zijn.
    leuk verjaardagsfeestje gehad??
    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Om in goed Nederlands te zeggen: Home sweet home, haha! Snap je helemaal, heerlijk om een plekje te hebben waar je je thuis voelt, toch?! En je kaartje is erg leuk!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil je een mail sturen, maar ik kan je mail niet vinden op je blog via mijn mobiel - ook niet in de Internet weergave (ik vind je mail opeens niet meer in mijn adresboek). Dus even zo, wil jij mij je adres mailen zodat ik je een kaartje kan sturen? :-) Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, zo'n Hollandse kaart! En, vakantie is fijn, maar thuiszijn ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.