donderdag 9 februari 2017

Alles is Liefde #15 - Sending You Love

Binnenkort is het weer Valentijnsdag, tijd voor een kaartje dat liefde uitstraalt :). Ik maakte deze kaart niet voor vriendlief, zoals je misschien zou vermoeden, maar voor een vriendin die het kan gebruiken. 


Samen doen we eigenlijk niet echt iets aan 14 feb, ik moet zelfs naar de tandarts... hmm alles behalve romantisch :). Maar goed, we gaan dit weekendje samen weg dus zijn we gewoon alvast extra lief voor elkaar als voorsprong op Valentijnsdag hihi.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: My Mind's Eye - Love Me
- Stans hello: Lawn Fawn - Scripty Hello
- Stans hart: Marianne Design CR1351
- Stempel 'sending you love': Clearly Besotted - A Little Sentimental
- Pailletjes / sequins
- Touwtje: Boekenvoordeel
- Fineliner

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
DCL: een kaart voor je allerliefste (vriendin in mijn geval)
Time Out Challenges: 'Friends are connected heart to heart, distance and time can't break them apart'
CreaPaleis: Valentijn / Liefde

8 opmerkingen:

  1. Heel lief kaartje! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan,mooi in clean and simple style.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan Linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kaartje!
    Fijn weekendje weg.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje, prachtige papiertjes en gave tekst!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend kaartje hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this adorable card, Linda!....Thanks for participating in this weeks LOVE challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty card - the layers of patterns go perfectly with that bold die cut! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Jill

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.