donderdag 14 december 2017

Muisjes #3 - Kerst 2017

Toch nog een kerstkaartje met de schattige muisjes, ik kon het niet laten. Moeder met babymuis bij de kerstboom: 'baby's eerste kerst'. 


Ik ben heel benieuwd of het ook voor onze baby ook de eerste Kerst gaat worden, of dat ze nog even op zich laat wachten :). Deze kaart maakte ik voor mijn schoonzusje en zwager, hun zoontje is op tweede Kerstdag precies 6 maanden 'oud'.

De kerstballen in de boom stanste ik uit mintgroen glitterpapier, dat is op de foto niet helemaal tot zijn recht gekomen en het kader is zilverkleurig. Daardoor krijgt het kaartje net wat extra kerstgevoel vind ik.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmekleurig
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Winter Pastels
- Stans muisjes: Marianne Design - Eline's Mice Family COL1437
- Stans accessoires: Marianne Design - Eline's Christmas Decoration COL1439
- Stans kader: AliExpress
- Stempels tekst: Marianne Design - Eline's Vintage Christmas EC0099
- Fineliner zwart

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
Creapaleis: Feestdagen
Paperminutes: Christmas cap
Sunny Day Crafting: X is for X-mas


BewarenBewaren

14 opmerkingen:

  1. Wat een superlief kaartje Linda. Echt zo leuk. Ik denk toch dat ik die muisjes ook nog eens aanschaf. Ik blijf ze zo schattig vinden. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super schattig zo samen bij de kerstboom.
    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje! Ik ben benieuwd wanneer jullie kleine meid het tijd vindt om zich te laten zien.... spannend, hoor! Maar zo lang ze er nog niet is: lekker blijven knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes.
    Zo bijzonder om deze periode zwanger te zijn. Dan komen bij mij alle herinneringen boven van 14 jaar geleden. Mijn dochter was uitgerekend op 19 dec, maar ze nam alle tijd om te komen. Kerst passeerde, geen tekens... ik kreeg van de vroedvrouw tot 1 jan, dan zou ik ingeleid worden. Maar op 31 dec. om 4 's nachts begonnen de weeën, na een vlotte bevalling werd ze in bad geboren. Dat was niet het plan, maar het ging zo vlot,de vroedvrouw arriveerde maar net op tijd. Heel bijzonder, het was wel mijn tweede en ik was er helemaal gerust in.
    De volgende ochtend op 1 jan lag er een sneeuwtapijt! Geniet nog van deze bijzondere tijd!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Linda!
    Spannend bij jullie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een lief kaartje zeg, heel leuk moedermuis met babymuis bij de kerstboom! Erg leuk verzonnen.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt super leuk !!!!!
    Mooi !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk vrolijk kaartje, Linda!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooie kaart, wat een gave kleurtjes en leuke muisjes weer. Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
    grtz.Colien {DT52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat een schattig kaartje, heel lief met die muisjes ! Spannende tijd, wachten op je kleintje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Te schattig gewoon. Spannend of jullie kleintje met kerst gaat komen. Succes met de laatste loodjes. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Was für niedliche Mäuschen!
    Danke für's Mitmachen bei Paperminutes!

    Liebe Grüße -
    Heidi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super cute!!! Thank you for joining us at Sunny Day, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.