woensdag 28 maart 2018

Botanical Blooms #1 - Kleurenkaartenteam

Bij het kleurenkaartenteam is het dit keer de bedoeling een kaart te maken met de kleuren licht turquoise en mosterdgeel. Dat deed me denken aan een oud papierblokje dat ik nog heb! Even zoeken... toch weer eens leuk om te gebruiken, dus ik maakte gelijk twee kaartjes!


Ik gebruikte het mooie Botanical Blooms stansen-set van Stampin' Up. Vind de bloemen erg mooi, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze wel lastig vind om te stansen... het papier blijft heel stijf in de stans zitten dus voorzichtig pielen om het eruit te krijgen.


De eerste kaart werd een verjaardagskaart, altijd fijn om in huis te hebben (bij ons zijn er veel jarigen in april en mei). Dan nog een tweede kaart om te geven aan iemand op wie ik trots ben.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft (JoyCrafts, 11x11 cm)
- Designpapier: My Mind's Eye - Indie Chic Nutmeg
- Stans bloem: Stampin' Up - Botanical Blooms
- Stempels tekst: Clearly Besotted - A Little Sentimental
- Plakparels

P.S. woensdag precies over een week ga ik weer aan het werk na mijn zwangerschapsverlof. Aan de ene kant wel weer zin in, want heb het altijd erg naar mijn zin op mijn werk. Aan de andere kant had ik het ook niet erg gevonden als mijn verlof nog een maandje langer had geduurd :). Zoë gaat morgen een paar uurtjes wennen op het kinderdagverblijf, ik ben benieuwd hoe ze het vindt! Ze zal na afloop wel moe zijn van alle indrukken.


BewarenBewaren

28 opmerkingen:

  1. Wat een leuke papiertjes! Het eerste kaartje is ook zo leuk geworden met die blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaartjes, dat papier is mooi!! Ik heb nog zoveel "oud" papier liggen, moet het toch eens wat meer gaan gebruiken. Spannend, jullie Zoë die naar het kinderdagverblijf gaat. Wat vliegt de tijd toch hé, hopelijk ben je snel weer gewend aan het ritme straks :-) Wat betreft de stansen, misschien helpt het om een stukje bakpapier tussen de mal en je papier te doen, ik heb dat wel eens gedaan met heel gedetailleerde stansen en dan komt het papier er makkelijker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. perfect papier voor het KKT! heel leuke kaartjes!
    spannende dag vandaag, maar jullie dochtertje zal het daar vast naar haar zin hebben!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke papiertjes heb je gebruikt en ook de bloem is prachtig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een vrolijke voorjaars kaartjes.
    Wat gaat dat toch snel voorbij zeg....zal voor beide wennen zijn, maar komt vast wel goed.
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie papiertjes heb je gevonden, gave kaartjes in mooie kleurtjes! Oh jee, dat gaat stiekem toch snel inderdaad, maar zowel jij als Zoë gaan het vast prima redden :)
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige combinatie van kleuren. Soms heb je al wat in je gedachten bij een bepaalde kleurencombinatie. Geniet nog van de laatste week met je dochter. Even wennen weer volgende week, zelf heb ik altijd ervaren dat het ook fijn is om juist weg te zijn en even niet alleen maar mama. Komt wel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes, Linda. Leuk dat je een blokje in de juiste kleuren had.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soms blijft een blokje achter in een hoekje liggen en dan zomaar ineens: ja, dan heb je het weer nodig! Je hebt er 2 mooie kaarten mee gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige kaarten, heel leuk gedaan. Wat gaat dat snel, je verlof al bijna voorbij. Dat zal zeker ff wennen zijn, maar dat komt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijke kaartjes heb je gemaakt, leuke kleurencombinatie en idd mooie bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je leuk papier gevonden voor je kaartjes.....heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe kaartjes Linda!! En leuk papier. En misschien kan je wat met cutter glide. Als je dat op je stansje smeert en op laat drogen gaat je papier er veel makkelijker uit. Na 30 x stansen moet je dat weer opnieuw doen. Bij mij werkt het wel.
    Geniet lekker van je laatste weekje thuis.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het werden twee heel erg leuke kaartjes ! mooi, weer wat papiertjes opgebruikt =)
    fijn dat je er weer bij was deze maand !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad prachtig mosterdgeel. 2 erg leuke kaartjes. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaartjes in de KKT-kleuren Linda! Mooi gedaan!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke gezellige kaartjes met al die bloemetjes op het papier en de bloemenstans! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Helemaal anders dan de anderen hun kaarten
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuke kaartjes zijn het geworden, mooi gedaan
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie papiertjes heb je gebruikt voor het KKT. Twee gave kaartjes. Morgen is niet alleen voor Zoë een spannend dag, maar ook voor jou. Best een dingetje hoor, om je kind voor het eerst ‘achter te laten’ en weer aan het werk te gaan. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee prachtige kaarten, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee prachtige scrapkaarten met bloemen van SU. Ik heb nooit last om ze er uit te halen, jammer dat het bij jou niet lukt, maar ze staan mooi op je kaarten.Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een perfect papierblokje heb je gevonden voor deze challenge! Je kaartjes zijn prachtig. De stans past ook zo mooi bij het bloemetjespapier. En ja, geniet nog maar even van je verlof. Hopelijk gaat Zoe snel wennen op het dagverblijf. Voelt toch altijd even raar als je je kleine voor het eerst weg moet brengen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou zeg, dat je nog wist waar je het blokje had! Het is perfect voor deze challenge. Allebei de kaarten zijn heel gaaf.
    Spannend voor je dat Zoe naar de opvang gaat om te wennen. Ik ben benieuwd hoe het haar vergaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super mooie kaarten met prachtig papier. Benieuwd hoe alles gaat verlopen, maar gaat vast goed. Geniet nog even van je laatste week!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Twee mooie KKT kaarten.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik had gisteren geen tijd om langs te komen om je KKT kaartje te bewonderen, dus doe ik het vandaag.
    Ze zijn heel leuk geworden met de bloemetjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey Linda,

    Door verbouw-perikelen is mijn reactie wat later dan voorzien. Maar toch doe ik flink de hele ronde nog...

    Jouw kaartjes zijn echt leuke voorjaarskaartjes, maar dat kan ook niet anders met deze kleurencombinatie!

    Geniet van je laatste vrije dag samen met Zoë... En morgen vol goeie moed terug aan de slag! Zoë gaat het goed doen in de crèche!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.