maandag 21 mei 2018

Seaside Seagulls #1

Hoe was jullie Pinksterweekend? De mijne voorbij gevlogen! Vanmorgen hard in de tuin gewerkt (was ook hard nodig) en ik stap zo in de auto richting Ziggo Dome om samen met een vriendin naar Game of Thrones in Concert te gaan. Ik ben heel benieuwd!

Bij Dutch Card Lovers loopt momenteel de uitdaging om een kaart te maken met een of meerdere vogels. Onlangs kocht ik dit stempelset van MFT met de geinige zeemeeuwen, dus hop: aan de slag!


Ik maakte de achtergrond met mijn stencil 'cloud' van MFT en inkt. De golven zijn geleend van de walvis collectable van Eline Pellinkhof en stanste ik uit twee verschillende kleuren blauw. De vogels kleurde ik vervolgens in met mijn Spectrum Noir Markers. Als laatste detail bracht ik met transparante Nuvo Drops nog wat spetters aan (niet heel goed te zien op de foto helaas..).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart grijs
- Stencil: MFT - Stencil Cloud
- Stans water: Marianne Design - Eline's Walvis COL1430
- Stempels vogels en tekst: MFT - Seaside Seagulls
- Fineliner zwart
- Nuvo Crystal Drops: Morning Dew

Fijne avond en tot morgen op diertjes dinsdag!

13 opmerkingen:

  1. Ja, die zeemeeuwen zijn zo geinig! Hartstikke leuk en zomers kaartje, ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart. Leuk gedaan.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk deze zeemeeuwenkaart. Je wolken zijn ook echt tof, was een hele goeie aankoop.
    Veel plezier bij het concert, & tot morgen bij de diertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kaartje is leuk! Die zeemeeuwen zijn zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook fan van die meeuwen :-) Superleuk kaartje dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Je babykaartjes zijn ook zo lief!!!x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk, echt een leuk kaartje! Doet zo lekker zomers aan... terwijl er in de andere seizoenen natuurlijk ook meeuwen rondvliegen... maar toch ;)
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf, deze zeemeeuwen! En bijzonder concert lijkt me, ik hoop dat het leuk was!
    Tot morgen op diertjesdinsdag :-)
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh gaaf!! Ik twijfel steeds of ik ze zal bestellen en dan zie ik er een kaart mee en denk ik: zal ik toch??? ZO geinig!
    Hoe was het concert? Genoten?
    Tot straks! Ik ga mijn berichtje schrijven als ik wakker ben na mijn nachtdienst en jij werkt ook dinsdags, merkte ik. Tot vanavond of vanmiddag (van mijn kant)
    Groetjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onwijs leuke kaart met die eigenwijze zeemeeuwen! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben ook helemaal dol op deze zeemeeuwen, je kaart is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk!!! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fantastische vogelkaart! Mooie kleurencombinatie! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.