dinsdag 15 januari 2019

Toadally Awesome #1

De laatste tijd vermaak ik mezelf wel met het maken van dit soort schilderij-kaartjes... of hoe heet zoiets? Ik bedoel dat het een heel werkstuk is om te maken en dat er van alles op te zien is :).


Dit keer ging ik aan de slag met de kikkertjes van Lawn Fawn. Ik kleurde de stempeltjes afgelopen week al een keertje en de achtergrond van Distress Oxides had ik nog liggen. Ik maakte nu ook het frame welke ik bewerkte met Memento inkt. Heerlijk om het kaartje vervolgens in elkaar te zetten en alle losse onderdeeltjes tot een geheel te vormen :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Stans frame: Lawn Fawn - Bayou Backdrop
- Stempels: Lawn Fawn - Toadally Awesome
- Distress Oxide inkt (achtergrond) - Faded Jeans & Broken China
- Memento inkt (frame): Pistachio, Bamboo Leaves, Pear Tart
- Spectrum Noir Markers

9 opmerkingen:

  1. Ja, het is inderdaad net een schilderijtje, mooi!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super vrolijk kaartje, het is inderdaad echt een schilderijtje!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje, Linda! Leuk, zo'n tafereeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het werd zo een vrolijk en grappig tafereeltje ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een geweldig vrolijk tafereeltje, Linda. Het is inderdaad net een schilderijtje, zoveel is er te zien. Leuk gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk schilderijtje dit kaartje van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk he, schilderijtjes maken? Heel tof! Die kikkertjes zijn vrolijk en geinig!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.