zondag 10 februari 2019

Eline's Babies #25 - In Bad

De huidige uitdaging bij Freshly Made Sketches gaf mij direct het idee om een kaart te gaan maken met deze lieve baby in bad. Ik kreeg de meeste spullen die ik op deze kaart gebruikte voor mijn verjaardag van mijn zusje, leuk om er weer mee aan de slag te gaan!


Tsja, wat zou jij doen met een bad vol badschuim? Juist, bubbels maken en door de hele badkamer laten zweven. Dat dacht deze baby dus ook :). Spetter, spetter! Bij Zoë is het dan meestal zo, dat van al dat gespetter uiteindelijk meer water buiten dan binnen het bad overblijft, hihi. Het maken van deze kaart was bijna net zo leuk als spetteren in bad ;). Ik kleurde de afbeelding met mijn Spectrum Noir markers en stanste cirkels uit diverse designpapiertjes. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Marianne Design - Sweet Dreams & Eline's Sweet Stars
- Stempel baby & bubbels: Marianne Design - Eline's Cute Babies EC0176
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Words Hello Baby EC0165

De sketch van Freshly Made Sketches:
Fijne zondag nog!

11 opmerkingen:

  1. Gaaf!! Echt geweldig zoals je deze kaart hebt gemaakt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze sketch is perfect voor jou, met die cirkels! Je hebt er echt een leuke kaart van gemaakt. Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje en zie het al helemaal voor me hoe Zoë in bad zit te spetteren! :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig! Zo'n pakket wil ik ook wel kado krijgen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig kaartje.

    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat schattig en wat leuk bedacht met die bubbels en bellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh this is adorable! That wee baby in the bath is just the cutest thing and you've created a gorgeous card. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk bedacht de spetter bubbles, had wel even gekeken naar de sketch maar is niets meer van gekomen.
    Jij hebt er een leuk geheel van gemaakt
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a sweet baby card! Love the bubbles! Great colouring too! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk en lief dit bubbelbadbabykaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.