zondag 8 september 2019

Vosje #11 - Nebi 1 Jaar

Een tijd geleden kreeg ik de vraag van een ex-collega of ik drie gepersonaliseerde kaarten wilde maken voor kindjes die 1 jaar worden. Deze kaart liet ik jullie al eerder zien, maar de andere twee moesten nog even wachten tot de verjaardagen voorbij waren.


Ik kan jullie deze kaart nu veilig laten zien :). Ik stanste het lieve vosje van Eline Pellinkhof en de rest van de kaart maakte ik met diverse inkt. De naam en leeftijd er natuurlijk nog op, en klaar!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Inkt achtergond: diverse
- Stans vosje: Marianne Design - Eline's Fox COL1355
- Stans bomen: Hello Bluebird - Birch Trees
- Stempel '1 Jaar': Els Brigé - 't Is je Verjaardag
- Washi tape zwart-wit

5 opmerkingen:

  1. Mooi, meer heeft een kaartje niet nodig!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! Erg mooi gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat tof Linda!! Vooral die achtergrond is super.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gave kaart, Linda en wat een bijzondere naam.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heeeeel lief! Toevallig heb ik ook net het vosje weer eens uit zijn hol laten komen :)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.