maandag 13 januari 2020

Ruby #1

Onlangs ontdekte ik de (voor mij) nieuwe lijn bij JoyCrafts: Jocelijne Design. Ik zette wat spulletjes hiervan op mijn lootje voor Kerst en kreeg onder andere dit leuke eendje Ruby onder de kerstboom.


Ik raakte direct verliefd op dat kleine vogeltje met zijn oversized bril. Geweldig! Ik gaf hem ook nog een groot cadeau om vast te houden. De leuke papiertjes komen uit diverse papierblokken van Action (Craft Sensations) en wat confetti maakte de kaart extra feestelijk.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtroze en wit
- Designpapier: Action - Craft Sensations
- Stans eendje: Joycrafs - Jocelijne Design - Ruby
- Stans cadeautje: Marianne Design - Eline's Christmas Decoration COL1439
- Confetti: Lucy's Little Things
- Glitterpapier roze
- Vellum / perkamentpapier
- Fineliner zwart

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:
4 Seasons Challenge Blog: stippen
Seize the Birthday: layer it
Cheerful Sketches: onderstaande sketch


11 opmerkingen:

  1. Toffe kaart voor de schetschallenge bij Cheerful Sketches, leuk dat je meedoet!
    Wat is die Ruby schattig!
    groetjes
    Nancy DT CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje, Linda.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief eendje! Echt geweldig! En wat heb je een prachtige taartversiering voor je dochter gemaakt. Eigenlijk maar een paar items en ziet er te gek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, Linda. Ik geloof ook niet dat ik deze lijn ken...
    Leuk gedaan met dat vellum!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What an adorable duck and he makes for a great birthday card. You got a great Christmas gift. Thanks for sharing it with us at Seize the Birthday!
    Barbara DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, wat een schatje, lief!!
    Dankjewel voor het meedoen aan onze uitdaging op het 4 Season Challenge blog!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is dit! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met je toffe eendje.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een tof kaartje is dit Linda.

    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige stippen op je kaart voor onze stippen challenge.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.