dinsdag 11 februari 2020

Zwaan #1 - Zwangerschapsverlof

Het eerste kaartje dat ik maakte na mijn bezoek aan de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch, is dit kaartje met de nieuwe, lieve zwaan (en haar kuikens) van Eline Pellinkhof.


Ik maakte deze kaart voor een collega die deze week met zwangerschapsverlof gaat. Ze heeft al twee dochters en nu is de derde op komst. Zo zette ik dus ook al twee kuikentjes naast de mama-zwaan en de kleine meid op de rug (of in de buik... what's the difference hihi).


De letters 'verlof' bewerkte ik met Glossy Accents, wat je hieronder op de foto wat beter ziet dan hierboven:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Marianne Design - Sweet Dreams
- Stans zwaan: Marianne Design - Eline's Swan COL1478
- Stans letters: CraftEmotions
- Plaksteentjes zwart: Lucy's Little Things
- Fineliner zilverkleurig

Hieronder nog even mijn 'buit' van de beurs:


Redelijk bescheiden als je het mij vraagt... :) maar ik moet opbiechten dat ik in die week daarvoor al veel 'hobbygeld' uitgegeven heb aan mijn nieuwe verslaving: porselein stippen. Daar zal ik jullie binnenkort ook wel wat van laten zien, als jullie het leuk vinden!

6 opmerkingen:

  1. Oh Linda wat een gave kaart weer!! Zo lief met die zwaan met kleintjes. Super leuk gedaan met ukkie op de rug. En super leuke spulletjes. Knipt die schaar fijn?? Ik ben op zoek naar een goede schaar voor precies knippen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief kaartje is dit geworden! Ook deze zwaan is weer een echt schatje.
    Mooie aankopen op de beurs. Daar ga je heel veel plezier aan hebben.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig kaartje, erg lief! Hier zit de zwaan nog in de verpakking, eens kijken wat ik ervan ga maken. In ieder geval bedankt voor de inspiratie!
    Gave spulletjes heb je aangeschaft, heerlijk weer aan de fröbel...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk verlof kaartje! Helemaal gaaf met de kleine zwaantjes erbij, die valt vast in de smaak. Leuke spulletjes heb je gescoord op de knots, ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken. En ook naar je stipwerk natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met de zwaan en haar kuikens! Leuk zo voor iemands verlof!
    Je buit is inderdaad bescheiden, zeg! Knap met zoveel verleidelijks.
    Ben wel benieuwd naar je stip-resultaten ook, dus laat maar lekker zien!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een ontzettend lief kaartje.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.