zondag 20 september 2020

Hondjes #3 - Serie van Drie

Tijdens mijn vakantie de afgelopen weken heb ik heeeerlijk geknutseld en daarbij nog een serie kaartjes gemaakt met de leuke knipvellen van Eline Pellinkhof uit de augustus-collectie van Marianne Design!


Je moet het haast wel met me eens zijn: wat een schatjes zijn het! Ik ging voor deze serie aan de slag met de grijs-witte hondjes.


Als eerst een blauwe variant, gevolgd door een roze met mintgroen:


En tot slot nog een kaart met cirkels:


Hieronder zie je de hondjes nog even met zijn drietjes:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit & kraft
- Designpapier: Marianne Design - Eline Pellinkhof diverse blokken
- Afbeeldingen hondjes: Marianne Design - Eline's Puppies AK0079
- Stempels tekst: CraftEmotions
- Stans 'celebrate': Lawn Fawn
- Clay hartjes

1 opmerking:

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.