zondag 31 januari 2021

Opkikker #29 - Set van Twee

Joepie, ook bij mij vielen afgelopen week leuke nieuwe knutselspullen op de deurmat! Onder andere deze leuke kikker-vellen.


Tijdens de wekelijkse knutselavond met mijn moeder (digitaal uiteraard... ivm de avondklok), gingen we aan de slag met deze leukers. Ik combineerde ze met wat ouder papier van Eline Pellinkhof (Summer Picnic) en de nieuwe 'blossom' -bloemetjes.


Het werden twee vrolijke opkikker-kaartjes in frisse kleurtjes. 


Hieronder zie je het stelletje nog even samen op de foto:


Fijne zondag verder!

4 opmerkingen:

  1. Heey Linda,

    dat zijn mooie opkikkertjes geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke kaartjes, erg tof!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke en vrolijke kaartjes. Mooie mix van papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super kaartjes Linda!! Ben ook helemaal weg van die oranje!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.